Autorzy

Jesteśmy zespołem profesjonalistów i pasjonatów, którzy z myślą o harmonijnym rozwoju przedszkolaków przygotowali materiały do nauki i ćwiczenia regulacji emocji oraz rozwijaniu uważności u dzieci. Kieruje nami przekonanie, że budowanie świadomości doznawanych emocji oraz rozwijanie umiejętności radzenia sobie z nimi od najmłodszych lat przekłada się na zdrowie psychiczne i dobre relacje społeczne w dorosłym życiu.

Katarzyna Bartosik

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS w Warszawie oraz Akademii Logoterapii im. Viktora Frankla. W trakcie studiów odbyła roczne stypendium naukowe na Universidad de Almería w Hiszpanii oraz praktyki w portugalskim stowarzyszeniu wspierającym edukację dzieci i młodzieży z rodzin imigranckich. Trenerka uważności w podejściu Mindfulness Based Living Course, posiada certyfikat gotowości do nauczania uważności wydany przez Mindfulness Association Polska. Ukończyła także Certyfikowany Kurs Współczucia CBLC. Tematem i praktyką uważności zajmuje się nieprzerwanie od 9 lat. Na co dzień udziela wsparcia psychologicznego osobom dorosłym w prywatnym gabinecie oraz prowadzi warsztaty rozwojowe i treningi uważności.

Anna Szyszko

Pedagożka i psycholożka, obecnie w trakcie pięknej podróży do przystanku: psychoterapeutka ? Pracuje zarówno z dziećmi, młodzieżą jak i osobami dorosłymi. Jako fundamenty w budowaniu relacji terapeutycznej wskazuje: empatię, akceptację i zaufanie. Prywatnie miłośniczka kotów, psów, dobrego jedzenia i długich nocnych rozmów.

Joanna Twardo-Kamińska 

Absolwentka Wydziału Psychologii SWPS w Warszawie i Wydziału Zarządzania UW, psychoterapeutka, seksuolożka i nauczycielka uważności dla młodzieży i dorosłych. Na co dzień pracuje w zacisznym gabinecie, gdzie towarzyszy ludziom podczas procesów psychoterapii. W swojej praktyce stara się łączyć różne podejścia terapeutyczne, aby stale się rozwijać i móc jak najskuteczniej pomagać. Prywatnie żona i matka, psiara lubiąca spędzać czas w naturze, najlepiej w okolicy lasów i jezior.

Rafał Kamiński

Absolwent Wydziału Zarządzania UW oraz Akademii Leona Koźmińskiego. Od ponad 20 lat związany z projektami UE. Pracował przez 14 lat na stanowiskach menedżerskich, posiada certyfikat zarządzania projektami PRINCE2 Foundation. Odpowiedzialny zarówno za nadzór nad kilkoma tysiącami projektów finansowanych ze środków PHARE oraz EFS, w tym projekty z zakresu innowacji społecznych w obszarze HR, jak i za zarządzanie projektami w roli kierownika/koordynatora projektu. Od 2019 r. współpracuje z uczelniami, NGO oraz szkołami jako autor i koordynator projektów, w tym współtwórca innowacji społecznych dla edukacji.

Autorzy

Jesteśmy zespołem profesjonalistów i pasjonatów, którzy z myślą o harmonijnym rozwoju przedszkolaków przygotowali materiały do nauki i ćwiczenia regulacji emocji oraz rozwijaniu uważności u dzieci. Kieruje nami przekonanie, że budowanie świadomości doznawanych emocji oraz rozwijanie umiejętności radzenia sobie z nimi od najmłodszych lat przekłada się na zdrowie psychiczne i dobre relacje społeczne w dorosłym życiu.

Katarzyna Bartosik

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS w Warszawie oraz Akademii Logoterapii im. Viktora Frankla. W trakcie studiów odbyła roczne stypendium naukowe na Universidad de Almería w Hiszpanii oraz praktyki w portugalskim stowarzyszeniu wspierającym edukację dzieci i młodzieży z rodzin imigranckich. Trenerka uważności w podejściu Mindfulness Based Living Course, posiada certyfikat gotowości do nauczania uważności wydany przez Mindfulness Association Polska. Ukończyła także Certyfikowany Kurs Współczucia CBLC. Tematem i praktyką uważności zajmuje się nieprzerwanie od 9 lat. Na co dzień udziela wsparcia psychologicznego osobom dorosłym w prywatnym gabinecie oraz prowadzi warsztaty rozwojowe i treningi uważności.

Anna Szyszko

Pedagożka i psycholożka, obecnie w trakcie pięknej podróży do przystanku: psychoterapeutka ? Pracuje zarówno z dziećmi, młodzieżą jak i osobami dorosłymi. Jako fundamenty w budowaniu relacji terapeutycznej wskazuje: empatię, akceptację i zaufanie. Prywatnie miłośniczka kotów, psów, dobrego jedzenia i długich nocnych rozmów.

Joanna Twardo-Kamińska

Absolwentka Wydziału Psychologii SWPS w Warszawie i Wydziału Zarządzania UW, psychoterapeutka, seksuolożka i nauczycielka uważności dla młodzieży i dorosłych. Na co dzień pracuje w zacisznym gabinecie, gdzie towarzyszy ludziom podczas procesów psychoterapii. W swojej praktyce stara się łączyć różne podejścia terapeutyczne, aby stale się rozwijać i móc jak najskuteczniej pomagać. Prywatnie żona i matka, psiara lubiąca spędzać czas w naturze, najlepiej w okolicy lasów i jezior.

Rafał Kamiński

Absolwent Wydziału Zarządzania UW oraz Akademii Leona Koźmińskiego. Od ponad 20 lat związany z projektami UE. Pracował przez 14 lat na stanowiskach menedżerskich, posiada certyfikat zarządzania projektami PRINCE2 Foundation. Odpowiedzialny zarówno za nadzór nad kilkoma tysiącami projektów finansowanych ze środków PHARE oraz EFS, w tym projekty z zakresu innowacji społecznych w obszarze HR, jak i za zarządzanie projektami w roli kierownika/koordynatora projektu. Od 2019 r. współpracuje z uczelniami, NGO oraz szkołami jako autor i koordynator projektów, w tym współtwórca innowacji społecznych dla edukacji.

Autorzy

Katarzyna Bartosik

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS w Warszawie oraz Akademii Logoterapii im. Viktora Frankla. W trakcie studiów odbyła roczne stypendium naukowe na Universidad de Almería w Hiszpanii oraz praktyki w portugalskim stowarzyszeniu wspierającym edukację dzieci i młodzieży z rodzin imigranckich. Trenerka uważności w podejściu Mindfulness Based Living Course, posiada certyfikat gotowości do nauczania uważności wydany przez Mindfulness Association Polska. Ukończyła także Certyfikowany Kurs Współczucia CBLC. Tematem i praktyką uważności zajmuje się nieprzerwanie od 9 lat. Na co dzień udziela wsparcia psychologicznego osobom dorosłym w prywatnym gabinecie oraz prowadzi warsztaty rozwojowe i treningi uważności.

Anna Szyszko

Pedagożka i psycholożka, obecnie w trakcie pięknej podróży do przystanku: psychoterapeutka ? Pracuje zarówno z dziećmi, młodzieżą jak i osobami dorosłymi. Jako fundamenty w budowaniu relacji terapeutycznej wskazuje: empatię, akceptację i zaufanie. Prywatnie miłośniczka kotów, psów, dobrego jedzenia i długich nocnych rozmów.

Joanna Twardo-Kamińska

Absolwentka Wydziału Psychologii SWPS w Warszawie i Wydziału Zarządzania UW, psychoterapeutka, seksuolożka i nauczycielka uważności dla młodzieży i dorosłych. Na co dzień pracuje w zacisznym gabinecie, gdzie towarzyszy ludziom podczas procesów psychoterapii. W swojej praktyce stara się łączyć różne podejścia terapeutyczne, aby stale się rozwijać i móc jak najskuteczniej pomagać. Prywatnie żona i matka, psiara lubiąca spędzać czas w naturze, najlepiej w okolicy lasów i jezior.

Rafał Kamiński

Absolwent Wydziału Zarządzania UW oraz Akademii Leona Koźmińskiego. Od ponad 20 lat związany z projektami UE. Pracował przez 14 lat na stanowiskach menedżerskich, posiada certyfikat zarządzania projektami PRINCE2 Foundation. Odpowiedzialny zarówno za nadzór nad kilkoma tysiącami projektów finansowanych ze środków PHARE oraz EFS, w tym projekty z zakresu innowacji społecznych w obszarze HR, jak i za zarządzanie projektami w roli kierownika/koordynatora projektu. Od 2019 r. współpracuje z uczelniami, NGO oraz szkołami jako autor i koordynator projektów, w tym współtwórca innowacji społecznych dla edukacji.

Uwazniaki.pl © 2023  |  Polityka prywatności

Kontakt

Napisz email

Uwazniaki.pl © 2023  |  Polityka prywatności